PROTECȚIA CIVILĂ

Hațeg

COMPARTIMENTUL DE PROTECȚIE CIVILĂ

ADRESA:
Strada Piața Unirii nr. 6, cod poștal 335500

HAȚEG, județul Hunedoara
România

Tel: 0254 770273, 0354808120

e-mail:
protectiacivila@primariehateg.ro

Anunțuri

Hotărâri al Comitetului Local pentru Situații de Urgență, comunicări, anunțuri, alerte

Semnificația semnalelor acustice

Semnificația semnalelor de alarmare acustică a populației

Semnalele de alarmare acustică a populației, instituțiilor publice şi operatorilor
economici sunt : alarmă aeriană, alarmă la dezastre, prealarmă aeriană şi încetarea alarmei.

Durata fiecărui semnal de alarmare este de două minute pentru toate mijloacele de
alarmare, cu excepŃia sirenelor cu aer comprimat la care durata este de un minut.

a) Semnalul ALARMĂ AERIANĂ se compune din 15 sunete a 4 secunde fiecare, cu
pauză de 4 secunde între ele.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune din 15 sunete a 2 secunde fiecare, cu pauză de 2 secunde între ele.
b) Semnalul ALARMĂ LA DEZASTRE se compune din 5 sunete a 16 secunde fiecare, cu pauză de 10 secunde între ele.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune din 5 sunete a 8 secunde fiecare, cu pauză de 5 secunde între ele.
c) Semnalul PREALARMĂ AERIANĂ se compune din 3 sunete a 32 secunde fiecare, cu pauză de 12 secunde între ele.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune din 3 sunete a 16 secunde fiecare, cu pauză de 6 secunde între ele.
d) Semnalul ÎNCETAREA ALARMEI se compune dintr-un sunet continuu, de aceeaşi intensitate, cu durata de 2 minute.
Pentru sirenele cu aer comprimat semnalul se compune dintr-un sunet continuu, de aceeaşi intensitate, cu durata de 1 minut.

Comitetul Local pentru Situații de Urgență

COMPONENȚA COMITETULTUI LOCAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

 

Nr. crt. Numele și prenumele Funcția
1. Pușcaș Emilian Adrian Preşedinte Primar
2. Crai Sorin Vicepreședinte Viceprimar
3. Bocan Octavian Secretar Inspector Protecţie Civilă Primărie
4. Pasconi Valentin Membru Secretar genereal oraș Hațeg
5. Streza Marian Membru Şef Garnizoana Haţeg UM01420
6. Ștefoni Sorin Membru Şef Poliţia Haţeg
7. Vasiloni Cornel Membru Sef Politie Locală Primărie
8. Ivancu Ghe.Nelu Membru Șef SVSU
9. Iordache Radu Membru Medic veterinar
10. Badea Mihaela Membru Director executiv Dir. Ec. Primarie
11. Patruți Lorena Membru Inspector Protecția Mediului
12. Şchiopu Lucian Membru

Şef Formaţie lucru SGA Haţeg

13. Dăbucean Ovidiu Membru Coordonator pct. lucru Hateg
14. Pipău Petru Membru Director SC HaţegTrans SA
15. Micloșoni Dana Membru Manager Spital oraşenesc Hateg
16. Dumitrescu Viorel Membru Şeful Ocolului Silvic
17. Jian Ioan Membru Şef e-distribuție Banat SA Hateg
18. Zepa Aurel Membru

Director SC Bucura PrestSRL

19. Pasconi Alin Membru

Director Apa Prod SA

20. Badea Rodica Membru Director Colegiul „I.C.Brătianu”
21. Pascu Cristian Membru

Manager sectie SC Hidroserv SA

22. Prip Ioan Membru Dir. SH HATEG
23. Mititelu Adrian Membru

Director producţie SC Hidroconstrucția

24. Mihutiu Gabriela Membru

Sef. Birou ADPP Primarie

25. Pasconi Burz Elena Membru Sef Serviciu Juridic
CONSULTANȚI
1. Mihuţiu Florin Membru

Arhitect şef Primărie

2. Chiper Robert Membru Inspector Primărie
3. Iacob Iosif Membru Medic şef Circa Sanitar-veterinară
4. Predoni Alin Membru Inspector Primărie

COMPONENȚA
CENTRULUI OPERATIV CU ACTIVITATE TEMPORARĂ

Sef Centrului operativ:
1.PASCONI VALENTIN – Secretar General oraȘ HaȚeg
Loctiitor:
2. BOCAN OCTAVIAN AURELIAN – Inspector Protectie Civila
Membri:
3. MIHUțIU FLORIN – Arhitect Sef
4. CHIPER ROBERT – Inspector Primarie
5. GĂRDEAN SEVERICA – Inspector Primarie
6. IACOB GEORGEL – Inspector PrimĂrie (medic veterinar)
7. PREDONI ALIN – Inspector Primarie
8. MĂRUȚĂ MARIAN – Inspector Primarie
9. DAVIDOVICI MIHAI – Inspector Primarie

>>> actualizează lista

Planuri de activitate

Nu există informație de afișat. Vă rugăm folosiți formularul de căutare.

Este bine să știi!

Semnificația semnalelor de alarmare acustică a populației

Semnificația semnalelor de alarmare acustică a populației Semnalele de alarmare acustică a populației, instituțiilor publice şi operatorilor economici sunt : alarmă aeriană, alarmă la dezastre, prealarmă aeriană şi încetarea alarmei. Durata fiecărui semnal de alarmare este de două minute pentru toate mijloacele de alarmare, cu excepŃia sirenelor cu aer comprimat […]

Contină să citești

 APEL LA 112

Inainte de toate, strigati dupa ajutor. Dupa ce identificati problema sunati la 112.

Apelarea numărului 112 reprezintă o cale rapidă de a comunica cu dispeceratele de urgenţă (Ambulanţă, SMURD, Poliţie, Pompieri) în timpul unei situaţii de urgenţă. Sistemul 112 funcţionează la nivelul întregii ţări, în toate reţelele de telefonie, fixe sau mobile si asigură cooperarea între agenţiile specializate de intervenţie ale Poliţiei, Pompierilor, Ambulanţei, SMURD şi Jandarmeriei care au obligaţia de a asigura intervenţia la urgenţe.

 DISPECERAT 112

Cand sunati la 112 un dispecer va intampina telefonic: Buna ziua! Ati sunam la 112! Ce urgenta aveti?

– sistemul identifică numărul de telefon al persoanei care a semnalat cazul;
– se identifică natura / tipul incidentului;
– se determină numele și adresa abonatului postului telefonic prin căutare automată în baza de date sau prin interviu cu apelantul;
– se determină locul incidentului, posibil ca acesta să nu corespundă cu adresa apelantului;
– operatorul cere apelantului date despre caz/victimă – persoane blocate, numărul victimelor, vârstă, sex, repere locație, ș.a.;
– se transmit, automat, toate datele, simultan, la dispeceratele Poliției, Ambulanței și Pompierilor/SMURD
– dispecerii stabilesc rapid mijloacele de intervenție care participă la soluționarea cazului, având la dispoziție aplicația AVL (Localizare Automata a Vehiculelor) și le alocă pentru intervenție;

SECUNDELE CONTEAZĂ

CÂND SECUNDELE CONTEAZĂ, RĂSPUNDEȚI URGENT LA ÎNTREBĂRILE OPERATORILOR 112

Dacă doriți să beneficiați de serviciile puse la dispoziție prin sistemul 112, nu ezitați să vă dați datele cerute de operator!

Apelul la 112 este posibil și în situația în care, în urma neplății abonamentului, operatorul v-a întrerupt accesul la convorbirile telefonice.

CE FACEM ÎN CONTINUARE

Dupa ce am apelat 112 nu parasim locul accidentului daca suntem la fata locului. Daca este cazul urmam instructiunile coordonatorilor din dispeceratul 112 sau aplicam BLS (manevre de resuscitare) sau ajutor insa fara a ne pune propria viata in pericol.

Fii pregătit pentru situații de urgență!
Aici sunt postate informații și ghiduri actualizate permanent în legătură cu riscurile momentului.

APLICAȚIA APEL 112

apel 112

Această aplicație este compatibilă cu toate dispozitivele dvs.

INSTALEAZĂ
APLICAȚIA D.S.U. PE TELEFON

Aplicația DSU are rolul de a pregăti populația să facă față situațiilor de urgență prin accesul la informații, alerte și educație.

Print Friendly, PDF & Email